perjantai 22. huhtikuuta 2016

Tervetuloa blogiini!

Muutama kuukausi sitten hurahdin niin kutsuttuun aikuisvärittämiseen. En tiedä, miksi pitää erikseen mainita olevansa aikuisvärittäjä, koska tuskinpa nelikymppistä naista kukaan enää erehtyy luulemaan lapsivärittäjäksi. ;-)

Olen monessa Facebookin väritysryhmässä jäsenenä, mutta ne ovat kaikki englanninkielisiä. Nyt halusin jakaa harrastukseni suomalaisten kanssa, omalla äidinkielelläni. Blogi tuntuu siihen luontevalta medialta.

Blogissa on tarkoitus sekä esitellä erilaisia värityskirjoja, kyniä ja tekniikoita, mutta toivottavasti tulevaisuudessa myös lukijat innostuvat lähettämään minulle omia kuviaan ja vinkkejään, jotta voin julkaista myös niitä. Myös itse värittämiäni kuvia aion myös julkaista.

En ole taiteilija, vaan ihan tavallinen harrastaja, joka nauttii värittämisestä. Työni eivät ole mitenkään erityisen hienoja, mutta pyrinkin enemmän tarjoamaan tietoa erilaisista tuotteista kuin taidenautintoja. :-)

Olen ostanut itse kaikki tarvikkeeni, enkä saa minkäänlaista taloudellista tai muutakaan hyötyä linkeistä tai tuotearvosteluista. Linkitän joskus myyjän tiedot, jos olen saanut mielestäni tavallista parempaa palvelua.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle viesti. Kaikki viestit esimoderoidaan, eli viestisi julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen. Jos jätät viestiin yhteydenottopyynnön, en julkaise viestiäsi vaan otan sinuun yhteyttä sähköpostitse.